Twitter
RSS link

Ubuntu 10.04 Netbook edition

Εχθές δοκίμασα την τελευταία διανομή ubuntu για netbook link...(Το netbook μου είναι το MSi Wind U100Plus)
Πολύ όμορφη και πάρα πολύ εύχρηστη, ειδικά αν είναι η πρώτη σας επαφή με κάποια διανομή linux...













Στο δικό μου netbook τρέχει χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα...
Αν θέλετε πάντως να ρίξετε μια ματιά πριν την εγκατάσταση η live έκδοση θα σας καλύψει...
Η εγκατάσταση της είναι αρκετά εύκολη...
Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι το αρχείο με την διανομή(παραπάνω σύνδεσμος) το εργαλειάκι UNebootin και ένα USB stick χωρητικότητας τουλάχιστον 1GB.
Αν υπάρχει κάποια δυσκολία κάντε μου add στο msn ή pm στο facebook...

Comments (1)

Καλημέρα Τάκη! Εγώ την έχω περάσει στο laptop, παράλληλα με τα windows 7. Είναι πολύ γρήγορη και πλήρης σε δυνατότητες! Την προτιμώ όταν θέλω απλά να χαζολογήσω και δεν έχω να ανοίξω εφαρμογές εργασίας (autocad, excel κλπ), γιατί είναι ταχύτατη!
Μάλιστα, σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις εγκατάσταση ΚΑΙ απεγκατάσταση, πολύ απλά, μέσα από τα Windows!
Βέβαια επειδή την ήθελα και για desktop χρήση, ρύθμισα το gnome ως διαχειριστή παραθύρων.
Την συνιστώ κι εγώ, ανεπιφύλακτα! Και μην ξεχνάμε, είναι δωρεάν και ελεύθερο λογισμικό!